Tuesday, August 14, 2007

Genap Sebulan
















Hari ini genap sebulan usia blog ini. Saya ucapkan terima kasih kepada teman-teman siber yang sudi ke sini. Untuk makluman, blog ini disediakan rangkanya oleh Tuan Sabtu. Dialah yang mendesain dan me'renovate' blog ini di peringkat awal. Semuanya dibuat atas inisiatif beliau, kemudian diserahkan anak kunci (password) kepada saya. Terima kasih Tuan Sabtu, budi baik tuan dikenang selalu. Doa saya semoga Allah jadikan untuk kita semua kesudahan hidup yang baik, insyaAllah.

Gambar kiri : Zainal di Restoran Terapung Ikan Bakar, Umbai, Melaka.

Gambar kanan : Dalam feri dari kanan, Tuan Sabtu, Puan Saripah, Norlela, Puan Rokiah dan En. Azhar.

Nota : Puan Saripah dan Puan Rokiah - kakak2 Zainal. Tuan Sabtu dan En. Azhar (biras2 saya).

2 comments:

  1. Puan Norela,

    Saya tidak dapat menahan diri untuk menyatakan: Eh mudanya suami-isteri ini. Patutlah masih boleh sayang sana, sayang sini, peluk-peluk lepas sembahyang dan beromantis lagi.

    Bagaimanapun, puan tak usah bagi Zainal contact Ayang tu. Kadang-kadang takut tersasul. Tambah-tambah lagi PTS dah ada buku Tips untuk berpoligami!

    Semoga ceria selalu.

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Prof,
    Dalam gambar nampak macam muda, sebenarnya kalau lihat dekat2, aduhai... uban berlambak, kedut2 lagilah!!!

    Terima kasih atas nasihat Prof. Ada lagi satu kisah lanjutan daripada kisah 'Ayang'itu. Ikuti kisahnya nanti dalam 'Bila tsunamiku melanda'...

    ReplyDelete