Wednesday, September 12, 2007

Senyumlah...


Perunding Imej & Pengarah Urusan Asset Tree, Chung Siak Eoi, dipetik berkata dalam sebuah rencana bertajuk 'Personaliti Diri Tarik Perhatian' terbitan Berita Harian...

"Senyuman adalah solekan sebenar untuk mendapat rahsia wajah berseri. Tiada guna bersolek tebal tetapi wajah sentiasa masam dan menakutkan orang.

Senyuman bukan saja membuat anda mudah didekati tetapi juga melegakan 26 otot di sekeliling wajah. Jika anda masam selalu, 62 otot wajah mengalami ketegangan. Akibatnya wajah mudah berkedut, membuat anda kelihatan tua."

Kata orang, senyum itu sedekah. Orang yang murah senyuman biasanya murah rezeki. Sempena bulan puasa bermula esok, rajin-rajinlah senyum meski pun perut lapar ya!!!

P/S untuk Anak : Jangan marah Mak letak gambar Anak bergigi 2 di sini!!! Comelkan, hehehe!!! Salam sayang dan Selamat Berpuasa.

2 comments:

  1. Assalamualaikum Pn Norlela,
    terimakasih di atas komen Pn tu.Memang betul apa yang Pn cakap.Saya tidak pernah terasa kena Queen Control sebab isteri saya tidak pernah control pun,apa yang saya buat adalah kerana saya suka dan mahu buat.Saya cukup tidak suka jika lelaki hanya tahu duduk di meja makan dan order air dari isteri,angkat cawan pun tidak pernah (2 orang ipar saya) macam tu.kesian tengok adik saya...apa nak buat dah dapat suami macam tu...OKlah jumpa lagi.

    ReplyDelete
  2. السلام عليكم

    Selamat berpuasa. Semoga sempurna hendaknya!

    ReplyDelete