Tuesday, March 10, 2009

Inspirasi Usahawan Wanita

Buku kedua saya ini sudah terbit pada akhir tahun 2007. Lebih setahun sudah berlalu, namun saya masih menerima maklum-balas daripada para pembaca. Sebagai contoh hari ini, ketika saya berada di lebuhraya PLUS dalam perjalanan dari Melaka ke KL, saya mendapat kiriman sms berbunyi begini :-

Maaf jika terlewat mengucap tahniah di atas penghasilan buku yang hebat : 50 Kisah Usahawan Wanita Malaysia. Saya tidak puas membacanya berulang-ulang kali. Bilakah puan akan menghasilkan buku seumpamanya lagi? Bolehkah saya beri cadangan? Puan pilihlah pula golongan usahawan wanita yang kurang kelulusan akademik, datang daripada keluarga susah atau bekas kakitangan kerajaan tetapi muncul sebagai usahawan berjaya. Sebenarnya buku puan umpama mentor bagi saya. Semoga puan diberi rahmat olehNya kerana berjaya membuka minda saya untuk tidak takut menjadi usahawan. Doakan saya berjaya dalam bisnes. Kesan hasil daripada buku puan ini saya menjadi semakin bersemangat. Salam, Mazliza, Kelantan.

Sebagai penulis buku ini, saya sangat bersyukur kerana banyak mendapat maklum-balas positif daripada para pembaca. Saya gembira buku ini menjadi pendorong semangat bagi para usahawan wanita. Saya doakan semoga anda semua berjaya dalam bisnes masing-masing. Gambar di atas dipetik daripada blog Puan Ayu Darlu yang turut menulis entri tentang buku ini.

No comments:

Post a Comment